مــــــــ اهلا بكم فى منتدى ــــــــــلك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شبكة حب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

احتاج للمساعدة

كاتب الموضوعرسالة
ملك
Admin
ملك

احتاج للمساعدة Empty
مُساهمةموضوع: احتاج للمساعدة   احتاج للمساعدة Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 23, 2008 12:56 am

[center][center]بسم الله الرحمن الرحيم
تحياتى لجميع الاعضاء و المشرفين
انا باختصار شديد فى مشكلة عاطفية و نفسية كبيرة بعد وفاه خطيبتى و حبيبتى الى عشت معاها اجمل قصة حب لمدة 5 سنين و مع كل المشاكل و العقبات الى مرانا بيها تمسكنا ببعض و حاربنا الدنيا لحد ما خطفنا منها فرحة صغيرة كانت فى خطبتنا لانها كانت على الديق جدا مش مهم ادخل فى تفاصيل
انا يا جماعة بقالى 10 شهور من يوم خطبتى ما ماتت و انا مش عايش مش عارف اشتغل و لا افرح و لا حاسا باى طعم للدنيا مش عارف اعيش حياتى بعتها حاجة واحد بس بعملها انى بستنة الموت علشان هو الشىء الوحيد الى هيجمعنى بيها لكن الموت كمان مش بياجى
انا قربت من ربنا كتير الحمد لله ارتحت جدا عن الاول بس مش عارف امارس حياتى مش عارف اشتغل او افكر او اعمل اى حاجة قربت من سنة على الحال دة مش عارف الحل اية
ارجوكم حد يساعدنى انا و هى كنا بنحب بعض جدا و كانت بتشاركنى فى كل حاجة فى حياتى انا دلوقت حاسس انى ياتيم مش عارف اعمل اى حاجة من غيرها
ارجو الاهتمام و عفوا اذا كنت طولت عليكم

[/center]
[/center]

احتاج للمساعدة
صفحة 1 من اصل 1