مــــــــ اهلا بكم فى منتدى ــــــــــلك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شبكة حب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الحب من طرف واحد

كاتب الموضوعرسالة
ملك
Admin
ملك

الحب من طرف واحد Empty
مُساهمةموضوع: الحب من طرف واحد   الحب من طرف واحد Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 22, 2008 11:50 pm

الحب من طرف واحد ده اصعب حب حسيته مره لما حبيت بنت فى المدرسه الى جمبنا الغريب انى حسيت انها كمان بتبادلنى نفس المشاعر واحترت الزاى اكلمها وفين بس مافى الفرصه ودى كانت ديما عقبه فى طريقى ((الفرصه)) كانت ديما اشوفها بس ولا مره كانت لوحده ديما مع صحبتها وكان بيجيلى شعور انها لو رفضت تكلمنى او الانتباه لى هيكون الزاى وشى قدام صحبتها البنات وانا اخلاقى ما تسمحلى ان بنت تحرجنى واحترت الزاى اكلمها وكانت ديما واخد بالها منى وتكلمهم عنى واشوف نظراتها ليا تعالى كلمنى بس كنت بتردد انه ممكن يكون اوهام وتكسفنى مع العلم انى لو اى وحده تانى بكلمها بثقه وممكن كمان نبقى اصحاب من اول مره الا دى مش عارف ليه وتعدى الايام والسنين وانساها بس ديما بتيجى على بالى تانى واضحك على نفسى الزاى انا كنت بعمل كده ودى كان اول حب ليا ((الحب الاول )) ذى ما بيقولو]
الحب من طرف واحد 36_3_12

الحب من طرف واحد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-